Kliparty-podmořská zvířata (vektorová grafika)

13.03.2016 18:42

Naším dalším grafickým úkolem byla tvorba tří libovolných zvířat z předlohy, celkem jsme měly na výběr ze čtyř čtveřic. Všechny tři obrázky jsme měly udělat zase v programu ZONER CALLISTO 5 FREE, potom udělat snímky a upravit. Já jsem si vybrala šneka, strašidlo a škebli. Byla tam ještě ryba, ale na tu jsem si netroufla. Jako první jsem dělala strašidlo z kruhů, oválů a přímek. Jako první jsem udělala kruh a upravila ho, tak aby byl podobný předloze. Jako druhý jsem udělala houbičky pomocí přímek zkoušela jsem je udělat různými způsoby ale tady ten mi přišel nejpodobnější potom jsem udělala pusu zase pomocí přímek. Oči jsem udělala z oválu. Jazyk je pomocí přímek protože ostatní nápady z čeho to udělat dopadly katastrofálně. Nakonec jsem vše označila a spojila do skupiny.

Jako druhý obrázek jsem si vybrala škebli tu jsem uděla pomocí kruhů. Jako první jsem udělala kruh vybarvila ho na žluto a kolo něj jsem dávala upravené kruhy. když jsem to obalila začala jsem s očima a nakonec jsem to spojila zase do skupiny.

Jako třetí jsem si vybrala toho šneka kterého jsem vytvořila hlavně pomocí přímek nic asi jiného jsem  nepoužívala kromě očí ty byly z kruhů, napadlo mě z něčeho jiného by se to dalo udělat ale když jsem to zkusila tak to zase dopadlo katastrofálně. Nejdřív jsem udělala ulitu potom hlavu všechno z přímek. Když jsem udělala hlavu tak jsem se vrhla a ty hrboly teda jestli to tak můžu nazvat protože nic mě nenapadá jak by se to mohlo jinak jmenovat a ty jsem taky udělala pomocí přímek. Nohy ty mi trvaly asi nejdýl protože jsem vymejšlela jak je udělalat tak aby se aspoň trochu podobaly předloze tak jsem je taky udělala pomocí přímek. Oči jsem udělala z kruhů. Nakonec jsem všechno označila a spojila do skupiny.

Práce se mi moc líbila, ale tentokrát se mi to zdálo hodně těžký. Hodně mě to bavilo ale bylo to strašně těžký.Chtělo to zase trochu trpělivosti, ale u tohoto grafického úkolu trošku víc trpělivosti. Mě to nevadilo hlavní pro mě je že mě to baví. Obrázky se moc nepodobají předloze, ale jsem docela spokojená mohlo to dopadnout i hůř. :) :) :)

                                           tady je moje strašidlo:)

                                                            

                                           tady je moje škeble:)

      

                                            tady je můj šnek:)